Sunday, May 27, 2012

"Segmen Dalca : Bloglist June"


Cuti-cuti ni N berkesempatan join segmen yang dibuat oleh blogger Muhammad ni. Saper-saper nak join boleh la klik banner kat atas dan jawab soalan-soalan cepu cemas yang diberikan :D. Harap-harap blog N yang cun ni bley jadi one of the winner, wish me luck ya.

Soalan cepu cemas seperti berikut:

Filem melayu apakah yang mendapat kutipan paling banyak pada tahun 2012 hingga kini?
Adnan Sempit 2

Edisi dalca manakah yang paling diminati?
Edisi Lawak Dalca

Siapakah wanita yang tidak mempunyai haid dan nifas?
Fatimah Az-Zahra (puteri bongsu Nabi Muhammad)

N tag:

15 comments:

Unknown said...

Thanks tag saya :D hee

MissNadia said...

@Sally, moh la kita memeriahkan suasana :D

Unknown said...

thanks join... moga berjaya erkk..kita tengok siapa yg kena..hehe

Unknown said...

1 lg..amboi hampir semua entry dalca dia komen..hehe,terkejut tngk..x per nanti kita bls blik ;p

Saya Disini said...

tq gud luck

MissNadia said...

@muhammad: ngehehee.. dah alang-alang baca drop la sekomen dua :D

@saya disini: mekasih.. harap-harap menang

Noor Fatin said...

jemput join giveaway ni ;) tarikh tutup : 7jun 2012.

http://anakmama89.blogspot.com/2012/05/topup-giveaway-by-noor-fatin.html

Saya Disini said...
This comment has been removed by the author.
♥ wawawawa ♥ said...

oh...fatimah az-zahra ke..seyuz xtw @__@

Unknown said...

jom tengok siapa pemenang bloglist dalca,cepat-cepaat!!

alynn'johan :] said...

TAHNIAH MENANG :D

amy fendi said...

Tahniah :) 100% betul tuu.. fuyoooo... hehe.

Unknown said...

wah..ni rupanye pemenang..tahniah!!hehe^^

Blog budak baek said...

tahniah....
datang dari segmen sama...dah follow
follow saya kalau sudi pemenag no 4

http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/05/segmen-dalca-bloglist-june.html

MissNadia said...

@saya disini, alynn'johan, amy fendi, aisyah, dalca & khairul azmi: mekasih semua.. tak sangka bley menang

@wawawawa: N pun baru tau :D